Monday, March 09, 2009


از کرامات شیخ ما این بود

امشب یک اتفاق جالب افتاد. میکرفون رو به لپ تاپم وصل کرده بودم که صدا رو ضبط کنم. برنامه ضبط صدا هم در حال اجرا بود ولی خوب یادم رفت که این برنامه هه داره صدا رو ضبط میکنه. یک ساعتی گذشت و من میکروفن رو از لپ تاپ جدا کردم. رفتم شام خوردم، یوزارسیف رو هم کامل دیدم و برگشتم. بعد دو ساعت و نیم دیگه گذشت و فهمیدم که، اِ، مثل اینکه هنوز این برنامه هه داره صدا رو ضبط میکنه ولی خوب پیش خودم گفتم که دو سه ساعت پیش که من میکروفن رو قطع کردم. همش نوار خالیه. بعد گفتم حالا ببینم تا کجا پر شده. گوش کردم دیدم نه. مثل اینکه تمام یوزارسیف ضبط شده. اولش گفتم جل الخالق. ببین این یوزارسیف چه کراماتی داره! بدون میکروفن هم صداش ضبط میشه! ولی بعدش گفتم خوب یوزارسیف کرامات داشته؛ من که صدام از اون هم بهتر ضبط شده که کرامات نداشتم. بعد از کلی فکر کردن فهمیدم که ای بابا. این لپ تاپ ما میکروفن بیلتین (همون توکار خودمون) داشته و ما خبر نداشتیم! یاد این دانشمندای معروف که تصادفی یه چیزو اختراع میکنن افتادم. اَ...، من چقدر منت این محمد رو کشیدم که میکروفنت رو بده یه صدا ضبط کنیم. سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد... بقیشو یادم نیست. البته بگم که من این لپ تاپو تازه دوساله خریدمش. باید خوب بررسی کنم ببینم چیز دیگه نداشته باشه که من ندونم

No comments: